Ahad, 7 April 2013

Rebuilt Blog Design

Assalamualaikum wbt. Jika anda membaca sebarang post atau artikel di blog ini selepas pukul 9.30 malam pada 7 April 2013, ini bermaksud anda telah melihat blog ini dengan design yang baru. Saya telah menukar template blog ini bersempena dengan masuknya usia 3 tahun blog ini.

Design lama blog

Namun, dalam rekabentuk blog ini mungkin hanya akan bertahan beberapa bulan sahaja kerana saya kurang berpuas hati dengan beberapa perkara; walaupun saya agak kagum dengan beberapa rekabentuk dan susunatur.

Tunggu dan lihat sahaja nanti.

Saya juga mungkin tidak berpeluang untuk update blog dengan kerap memandangkan pada sesi pembelajaran saya pada ketika ini sangat padat, ditambah pula dengan aktiviti-aktiviti non-akademik dan beberapa jawatan dan tanggungjawab telah ditugaskan kepada saya.

Apa-apa pun sekiranya anda mempunyai cadangan (bagaimana saya boleh update blog ketika sibuk ke), harapan, kata-kata sokongan ke; apa-apa saja, bolehlah tulis pada komen pada artikel ini atau di mana-mana yang anda rasa boleh (tapi pastikan sampai pada saya). Boleh juga emel pada saya: jimie_92@yahoo.com.

Setakat ini sahaja. Doakan semoga saya dapat terus menghidupkan penulisan saya di alam maya ini.
Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan